اپلیکیشن ساز گلوری
با چیدمان فریزیا آشنا شوید
تازه ها و اخبار فناوری

با چیدمان فریزیا آشنا شوید

فریزیا یکی از گلهای بومی آفریقای جنوبی بوده و گیاهی دایمی است. با بوییدن عطر تند و تیز گل فریزیا با رایحه بسیار متفاوت و زیبایش حس تازگی و نشاط درونتان پر می شود.

یکی از ویژگی های گل فریزیا این است که در رنگ های متنوعی یافت می شوند که باعث شد تا ما تصمیم بگیریم اسم چیدمان جدید اپلیکیشن ساز آنلاین گلوری استفاده کنیم

 

شناسنامه چیدمان فریزیا :

در کدام صفحات اپلیکیشن می‌توانم از فریزیا استفاده کنیم؟

فریزیا یکی از ده‌ها چیدمان جدید است که می‌توانید در جدیدترین بروزرسانی از آن در منوی خانه، لیست تو در تو، و دسته بندی اخبار پیشرفته استفاده کنید.

فریزیا برای چه اپ‌هایی بهتر است؟

چیدمان فریزیا مناسب مواقعی است که قصد نمایش آیتم‌های زیادی را داریم چون سایز آیتم‌ها کوچک هستند. بنابراین با زیاد شدن آیتم‌ها کاربر مجبور به اسکرول کردن نخواهد بود تا به انتهای لیست برسد. ولی اگر آیتم‌های مورد نمایش تعداد کمی داشته باشند، ممکن است بخشی از صفحه خالی بماند و به زیبایی آن لطمه بزند.

برای چه مخاطبی از فریزیا استفاده کنم؟

فریزیا برای اپ هایی که می‌خواهند مخاطبشان را هیجان زده کنند و یا به آن‌ها انرژی بدهند بهترین انتخاب است؛ چون ترکیب رنگی داخل چیدمان باعث انرژی گرفتن مخاطب می‌شود. این چیدمان برای همه اپ‌ها مناسب است ولی برای اپ هایی با مخاطب کودکان یا نوجوانان بهترین تناسب را دارد.

از فریزیا با چه ترکیب رنگی استفاده کنم؟

این چیدمان چون یک لایه گرادیانت با رنگ های زیبا دارد باعث می‌شود تا هر عکسی به آن بدهید زیبایی خاصی پیدا کند، اما بهتر هست عکستان خیلی تیره یا خیلی روشن نباشد تا حالت گرادیانت بهتر خودش را نمایش بدهد.

نکات استفاده:

ابعاد عکسی که درون این هر آیتم از چیدمان فریزیا قرار می‌دهید باید نسبت ۱*۵ داشته باشند تا به خوبی نمایش داده شوند. همچنین این چیدمان به غیر از گرادیانت از یک لایه بلور یا محو شدگی تشکیل شده که اگر بخواهید میتوانید با ویرایش کد سی‌اس‌اس می‌توانید محو شدگی آن را از بین ببرید حتی اگر بخواهید می‌توانید آیکون را از چیدمان حذف کنید و متن را در وسط قرار بدهید.

-همچنین فریزیا را می‌توانید با تنوع و انعطاف بالایی، به طور دلخواه‌تان تغییر دهید تا یک چیدمان اختصاصی داشته باشید.

در نهایت باید بگم این چیدمان در پنل‌کاربری‌ برای ساخت اپلیکیشن در دسترس شما قرار دارد.

نوشتن نظر