اپلیکیشن ساز گلوری
بروز رسانی تیرماه اپلیکیشن ساز آنلاین گلوری
تازه ها و اخبار فناوری

بروز رسانی تیرماه اپلیکیشن ساز آنلاین گلوری

ویژگی‌های جدیدی مانند ویرایشگر متن، تم جدید و تنظیمات بهتر برای طراحی و چیدمان و… بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در به‌روزرسانی تیر‌ماه بنا به درخواست شما به سیستم گلوری اضافه شده‌اند. برای آشنایی با همه این ویژگی‌ها دعوت می‌کنمّ

ویژگی‌های جدید:

۱-تغییر ویرایشگر متن:
در به‌روزرسانی تیر‌ماه گلوری این امکان رو دارید که از ویرایشگر جدید متن در تمام بخش‌های محتوایی گلوری استفاده کنید. با تغییر ویرایشگر متن شما ابزارهای کاربردی متفاوتی را در اختیار دارید تا بتوانید به بهترین نحو محتوای کاملی را تولید و به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنید از جمله این ابزارها می‌توان به درج تصویر یا رسانه اشاره کرد شما با استفاده از ویرایشگر متن جدید می‌توانید ویدئو، آهنگ یا فایل صوتی، گیف و یا تصاویر را به راحتی به محتوای خود اضافه کنید و نیازی به روش‌های قدیمی ندارید. از طرفی می‌توانید لینک ایجاد کنید یا به تصاویر لینک اضافه کنید.

۲-مرورگر داخلی در افزونه‌ی نمایش وب‌سایت:
در این به‌روزرسانی گزینه‌ی مرورگر داخلی به افزونه‌ی نمایش وب‌سایت اضافه شده است که شما می‌توانید با فعال کردن آن وب‌سایت‌ مورد نظر را در داخل اپلیکیشن نمایش دهید. در این حالت نیازی به اجازه iframe نیست. در گذشته فقط امکان نمایش وب‌سایت در مرورگر خارجی وجود داشت و شما قابلیت این را نداشتید که تمامی وب‌سایت‌های موردنظر را نمایش دهید و فقط تعدادی از وب‌سایت‌ها نمایش داده می‌شدند.
۳-قابلیت تغییر رنگ متن منوی اپلیکیشن:
در به‌روزرسانی تیر‌ماه امکان این رو دارید که رنگ منوی اپلیکیشن‌تون رو تغییر بدید. در قسمت طراحی و صفحه‌بندی زمانی که روی تنظیمات بیشتر کلیک کنید طبق تصویر زیر منوی تغییر رنگ‌ها برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی “رنگ آیتم‌های منو” رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴-تم جدید برای اپلیکیشن:
در به‌روزرسانی تیر‌ماه گلوری تم سفید رنگ به تم‌های اپلیکیشن اضافه شده است و می‌توانید از قسمت طراحی و صفحه‌بندی این تم را انتخاب کنید و تمامی قسمت‌های اپلیکیشن خود را به رنگ سفید تغییر دهید.

۵-نمایش نقش کاربری در صفحه‌ی حساب‌کاربری:
زمانی که در افزونه‌ی حساب‌کاربری و در قسمت نقش‌ها برای کاربر خود نقش‌هایی را مشخص می‌کنید(به عنوان مثال کاربر عادی،کاربر ویژه و…)، با توجه به نقشی که کاربر دارد طبق تصویر زیر، آن نقش برای کاربر در صفحه‌ی حساب‌کاربری‌اش در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

بهبودهای صورت‌گرفته در به‌روزرسانی تیر‌ماه:
  • عدم باز شدن منوی کناری در صفحه‌ی حساب‌کاربری قبل از ثبت‌نام در حالت ثبت‌نام اجباری
  • بهبود مشکل برگشت به صفحه ثبت‌نام با کلید برگشت سخت‌افزاری بعد از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در افزونه‌ی حساب‌کاربری
  • بهبود مشکل اسکرول در صفحه‌ی اصلی افزونه‌ی فروشگاه و افزونه‌ی فروشگاه ویدئو در چیدمان و دسته‌بندی

در نهایت همه به‌روزرسانی‌های تیرماه در پنل کاربری‌ برای ساخت اپلیکیشن در دسترس شما قرار دارد.

امیدوارم تجربه خوبی در استفاده از گلوری داشته باشید.

با تشکر از شما که به پیشرفت و توسعه اپلیکیشن‌ساز گلوری اهمیت می‌دهید و صبورانه پیشنهادهای سازنده خود را مطرح می‌کنید. از همراهی شما خوشحال هستیم و امیدواریم هر روز بتوانیم در رساندن شما به ساخت اپلیکیشن ایده‌آل‌تان موفق‌تر باشیم.
منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید.

نوشتن نظر