اپلیکیشن ساز گلوری
آموزش ویرایش اطلاعات حساب کاربری
آموزش ها کار با پنل اپلیکیشن ساز دانستنی اولیه

آموزش ویرایش اطلاعات حساب کاربری

اطلاعات حساب کاربری گاهی نیاز به ویرایش یا حذف دارن، شاید در مواقعی بخواید بعضی از اطلاعات حساب کاربری خودتون رو تغییر بدید، در ادامه مطلب نحوه تغییر اطلاعات حساب کاربری رو به شما عزیزان آموزش میدیم. پیشنهاد میکنم حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویرایش حساب کاربری در گلوری:
۱– ابتدا وارد پنل بشید و بعد وارد قسمت “ ویرایش حساب‌کاربری ” بشید (روی گزینه‌ای که در تصویر می‌بینین، کلیک کنید)

کلیک روی ویرایش حساب‌کاربری وارد صفحه زیر می‌شید که به ترتیب بخش‌های مختلف اون رو واستون توضیح میدم.

۱- وقتی وارد این صفحه بشید، به صورت پیشفرض روی زبانه “شخصی” قرار خواهد داشت. در این قسمت می‌تونید نام، نام خانوادگی و ایمیل‌تون رو ویرایش کنید، همچنین می‌تونید عضویت در خبرنامه رو فعال یا غیرفعال کنید.

۲- قسمت بعدی “شخصی‌سازی” هست، در این قسمت می‌تونید منطقه زمانی خودتون رو تغییر بدید. توصیه می‌کنم که منطقه زمانی رو حتما صحیح وارد کنید تا در بخش‌های مختلف مثل آمار به مشکلی برنخورید.

۳- در این قسمت هم می‌تونید پسورد خودتون رو تغییر بدید. اگر ایده‌ای برای پسورد جدیدتون ندارید با کلیک روی دکمه‌ای که در تصویر زیر با شماره ۲ علامت گذاری شده، می‌تونید از پسورد تصادفی و قدرتمندی که تولید می‌شه استفاده کنید. در صورت استفاده از این قابلیت، حتما بایستی رو دکمه‌ای که در تصویر با شماره ۱ مشخص شده کلیک کنید تا بتونید پسورد رو ببینید و برای ورودهای بعدی‌ به حساب‌کاربری‌تون ازش استفاده کنید.

۴- در هر کدوم از این قسمت‌ها که باشید، از این بخش می‌تونید تصویر حساب کاربری‌تون رو عوض کنید، کافیه روی “عکست رو عوض کن” کلیک کنید. همچنین از این بخش می‌تونید اطلاعات آخرین ورود به حساب‌کاربری و تاریخ پیوستن‌تون به خانواده گلوری رو ببینید.

برای تغییر اطلاعات حساب‌کاربری می‌تونید همین الان وارد پنل‌تون بشید.

نوشتن نظر