سیاست حفظ حریم خصوصی

این اطمینان را می دهیم که حریم خصوصی شما نزد ما محفوظ است

 

ما متعهد می شویم که حریم خصوصی شما را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم. بخش «حریم خصوصی» روشهای استفاده از اطلاعات شخصی کاربران در این سرویس را شرح می دهد. اگر برای پیداکردن کسب و کارهای مختلف ازخدمات ما استفاده می کنید، سیاستهای حفظ حریم خصوصی سرویس ما، در مورد شما صدق می کند.

 

اطلاعات شخصی :
ممکن است ما به دلایل متعددی مانند دریافت سفارش، عضویت در سایت، پیگیری درخواست های پشتیبانی و … از شما اطلاعاتی را درخواست نماید که می تواند شامل اطلاعات هویتی ، مدارک هویتی، اطلاعات لازم برای ورود به سرویس های خریداری شده و… باشد. این اطلاعات نزد سامانه محفوظ بوده و بدون وجود مجوزهای قانونی، هیچ شخص، سازمان یا ارگانی حق دسترسی به این اطلاعات را نخواهند داشت. البته ممکن است در سرویس های خاص، بخشی از این اطلاعات برای تمام کاربران اینترنت قابل مشاهده باشد.( مانند فروم کاربران و پاسخ به سوالات و …)

چگونه اطلاعات شما را جمع آوری می کنیم؟
ما از شما تقاضا خواهیم کرد اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهید هنگامی که :
* دایرکتوریها و یا محصولات و خدمات دیگر ما را سفارش می دهید.
* در سایت یا اپلیکیشن های ما یک حساب کاربری ایجاد می کنید.
* روی یکی از تبلیغاتی که ما روی وب سایتهای دیگر گذاشته ایم، کلیک می کنید.
* از ما تقاضای اطلاعات می کنید.

چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟
اطلاعاتی که ما درباره شما جمع آوری و نگه داری می کنیم، ممکن است شامل موارد زیر باشد:
* نام شما (نام و نام خانوادگی)
* شماره تلفن و/ یا شماره موبایل
* آدرس پست الکترونیکی شما

چرا به آدرس ایمیل شما احتیاج داریم؟
هنگامی که در وب سایت یا اپلیکیشن های ما ثبت نام می کنید، ما آدرس ایمیل شما را جمع آوری می کنیم. آدرس ایمیل شما ممکن است برای مدیریت حساب شما بکار برده شود (برای مثال: در صورتی که پسورد خود را فراموش کردید، پسورد شما به آدرس ایمیل شما ارسال می شود). اگر شما از ما و یا از طریق وب سایت و اپلیکیشن های ما محصول و یا خدماتی را خریداری کنید، ممکن است برای تایید سفارشات شما از آدرس ایمیلتان استفاده کنیم. اگر تغییراتی در پروفایلتان ایجاد کنید و یا درباره خدمات ما اطلاعاتی بخواهید، ما برای تایید تغییرات و همینطور ارسال اطلاعات مورد نظر شما به آدرس ایمیلتان نیاز داریم. همچنین ممکن است برای آگاه کردن شما از اخبار و تغییرات جدید نیز از ایمیلتان استفاده کنیم، برای مثال ممکن است نحوه دسترسی شما به خدمات آنلاین ما تغییر کرده باشد و یا خدمات جدید و پیشنهادات خاصی در وب سایت ما ارائه شده باشد که فکر می کنیم برای شما جالب خواهد بود.

کوکی ها :
به طور کلی کوکی ها شامل فایل های کوچکی می شوند که در سیستم کاربر ذخیره می شوند. از کوکی ها می توان برای درک صحیح تر درخواست های مشتریان با توجه به سوابق استفاده کرد. همچنین ما از کوکی ها برای تشخیص هویتی کاربران  ، تشخیص روبات ها از کاربران اصلی استفاده می نماید. یکی دیگر از کاربرد های کوکی ها جلوگیری از اجبار برای وارد کردن مداوم مشخصات ورود در پورتال مشتریان یا سرویس ها می باشد. به این ترتیب در صورتی که کاربر یک بار با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد پورتال یا سرویس خود شود پس از آن یک کوکی در سیستم کاربر ذخیره می شود سپس تا زمان مشخص شده استاندارد یا خروج از سایت و اپ ، کاربر می تواند بدون وارد کردن مشخصات ورود از امکانات سایت استفاده نماید.

 در میان گذاشتن اطلاعات شما با اشخاص ثالث

بدون موافقت شما، اطلاعات شخصی شما را برای اهداف تجاری خود، با اشخاص ثالث در میان نخواهد گذاشت،

موارد غیر قانونی:

هرگونه ثبت سفارش برای سایت های غیر مجاز قمار،تبلیغ محصولات جنسی،پرونوگرافی،ترویج خشونت علیه زنان و کودکان،توهین به مقدسات و محصولات مربتط با سلامت بدون مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باعث بلوکه شدن مبلغ واریزی شما و اطلاع رسانی مورد ثبت شده به پلیس سایر ارگان های زیر صلاح توجه داشته باشید که مجموعه ما براساس قوانین کشور فعالیت می کنید و تحت هیچ شرایطی نقض قوانین بصورت کلی یا جزئی مورد پذیرش ما نیست

 روشهای مربوط به محافظت از اطلاعات

به منظور جلوگیری از دستیابی، ایجاد تغییرات، یا از بین بردن اطلاعاتی که از طریق این وب سایت  یا سایر اپ ها و سایت های زیر مجموعه در دسترس  قرار داده شده است، ما  از تلاشهای تجاری معقولی استفاده می کنیم. این تلاشها شامل کنترل یا نظارت بر عبور و مرور شبکه جهت تشخیص هر گونه مبادرت غیر مجاز برای ارسال فایل، یا تغییر اطلاعات، و تحت برخی شرایط رمزگذاری اطلاعات حساس با استفاده از گواهی نامه ایمنی  “SSL” ، یا فن آوری مشابه دیگری است. همچنین برای جلوگیری از هر گونه فعالیت غیر قانونی، یا فعالیتی که موجب ایجاد مسئولیت یا خسارت قانونی  شود، نظارت و کنترل انجام خواهد شد. به منظور در دسترس نگهداری خدمات برای تمامی بازدیدکنندگان، متعهد به حفظ امنیت وب سایت، و تداوم پیروی از قانون است.
با وجود اینکه ما از تلاشهای تجاری معقول برای جلوگیری از دستیابی اشخاص ثالث غیر مجاز به اطلاعات شخصی، که از طریق این وب سایت در دسترس  قرار داده شده است استفاده می کند، دستیابی یا دسترسی غیر مجاز از سوی شخص ثالث می تواند کماکان امکان پذیر باشد.

 ما اطلاعات شخصی کودکان زیر سن ۱3 سال را عمداً جمع آوری نمی کند. به علاوه، هیچ یک از مندرجات وب سایت یا اپلیکیشن های ما برای کودکان مضر تلقی نمی شود. در صورتی که به این نتیجه برسد که به صورت غیر عمدی از کودکان زیر ۱۲ سال اطلاعات شخصی جمع آوری شده است، ما این اطلاعات را از پرونده های خود پاک کرده و حساب ذیربط را خواهیم بست.
 لینک ها

این وب سایت ممکن است لینکهایی به بخشهای دولتی، انجمنهای صنعتی مختلف، و سایر وب سایتها یا مطالب فراهم کند. این لینکها فقط به منظور ارائه اطلاعات  فراهم  می شود.  ما هیچگونه رایزنی، کالا یا خدماتی که از سوی اشخاص ثالث ارائه می شود را مورد تایید قرار نمی دهد.  

سلب مسئولیت
در صورتی که کلمه عبور که به کاربر ارائه می شود بدست شخص ثالثی بیافتد، یا در ارتباط با هر گونه فعالیتهای غیر قانونی در ارتباط با این وب سایت،ما مسئولیت به عهده نمی گیرد. در صورتی که کاربر بر این باور باشد که کلمه عبور وی بدون اجازه از سوی اشخاص ثالث کسب شده است، یا اینکه بازدید کننده نگرانی های دیگری در ارتباط با حفظ حریم خصوصی داشته باشد، او باید فوراً با تماس بگیرد تا کلمه عبور وی تغییر داده شود، یا اقدامات مقتضی دیگری به انجام برسد. این تذکر باید به09910833268ارسال شود.توجه داشته باشید هرگونه فعالیت خارج از قوانین و مقررات توسط کاربران مسئولیتی ا متوجه ما نمی کند

 

تغییر در این بیانیه
هر چند وقت یک بار، ممکن است تغییراتی در سیاست های حریم خصوصی اعمال نمائیم. این امر ممکن است به دلیل تغییرات اعمال ‌شده در قانون، رویه‌ های کاری ما و یا تغییر در نوع خدمات ما باشد. این نوع تغییرات در این بیانیه منعکس خواهند شد و بنابر این شما باید هر چند وقت یک بار آن را مطالعه نماید.